Częste pytania

/Częste pytania
Częste pytania2018-11-21T12:50:11+00:00
  • 1. Jak mogę założyć konto w sklepie haltex.com.pl ?

Aby założyć konto w serwisie www.haltex.com.pl skorzystaj z opcji załóż konto w prawym górnym rogu strony. Pamiętaj, aby założyć konto musisz zaakceptować nasz regulamin i politykę prywatności. Możesz również zaznaczyć chęć otrzymywania newslettera, wtedy będziemy na bieżąco informować Cię o nowościach i promocjach dostępnych na naszym portalu. Po prawidłowym zalogowaniu, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający utworzenie konta.

Aby zalogować się na koncie www.haltex.com.pl kliknij w linku Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Po wpisaniu prawidłowego adresu e-mailowego i hasła, w prawym górnym rogu strony pojawi się Twoje imię. Oznacza to, że jesteś już zalogowany i możesz rozpocząć zakupy 🙂

Zaloguj się na swoje konto w serwisie www.haltex.com.pl. Wybierz interesujący Cię produkt – zaznaczając wybrany przez Ciebie kolor i rozmiar. Następnie dodaj produkt klikając na „dodaj do koszyka”. Również tam możesz wybrać sposób dostawy. Pamiętaj, że zamówienia złożone w www.haltex.com.pl wysyłane są z Haltex lub od dostawców – w ten sposób maksymalnie ograniczamy Twój czas oczekiwania.

Oferujemy dwa sposoby wysyłki:

  • Odbiór osobisty: dostawa w 2 dni robocze od momentu nadania paczki przez dostawcę,
  • Kurier DPD: dostawa w 1 lub 2 dzień roboczy od momentu nadania paczki przez dostawcę.
  • 4. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

Oczywiście! www.haltex.com.pl realizuje dostawy kurierem DPD poza granice Polski. realizowane po uprzednim dokonaniu wpłaty na konto sklepu. Koszty transportu są wyższe niż na terenie Polski, wynoszą w zależności od kraju przeznaczenia. Koszty transportu pokrywa klient, są one doliczane do wartości zamówienia. W przypadku zamówień realizowanych w obrębie Unii Europejskiej, towary zwolnione są z cła.

  • 5. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Większość produktów wysyłana jest w ciągu 1 do 3 dni roboczych, jednak niektóre produkty (kolor, rozmiar) są doszywane, więc czas ich wysyłki może sięgać nawet kilku dni. O czym wcześniej Ciebie poinformujemy. Jeśli zamawiasz kilka produktów od kilku dostawców, przesyłka będzie do Ciebie wysłana w momencie, gdy wszystkie produkty będą gotowe.

Pamiętaj, że www.haltex.com.pl oferuje bezpłatną wysyłkę kurierem DPD o wartości 300zł i więcej!

  • 6. Czy mogę umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru paczki?

W przypadku wysyłki kurierem nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Możesz samodzielnie skontaktować się z firmą kurierską i ustalić konkretny przedział godzinowy dostawy, natomiast nie możemy zagwarantować takiej możliwości. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. W momencie nadania zamówienia wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Jest możliwość odbioru zamówień w naszej siedzibie po uprzednim kontakcie telefonicznym

  • 8. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z dostawcą?

www.haltex.com.pl nie umożliwia bezpośredniego kontaktu z dostawcami.

  • 9. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

www.haltex.com.pl umożliwia cztery sposoby płatności za zamówienie:

  • Płatności za pomocą systemu Przelewy24, (przelew bankowy lub karta płatnicza),
  • Płatności za pomocą systemu PayPal,
  • Płatność za pobraniem (kurierowi przy odbiorze przesyłki lub w kiosku Ruchu).
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (NIE akceptujemy kart płatniczych) .

Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności. Jeśli zdecydujesz się na płatność przez Przelewy24, lub PayPal, na wpłatę masz 72 godziny. W tym czasie zamówione produkty są zarezerwowane dla Ciebie, jednak po upływie terminu płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty staną się dostępne dla innych kupujących. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię e-mailem.

W przypadku płatności za pobraniem przez firmę DPD, pamiętaj o przygotowaniu gotówki w dniu, kiedy kurier będzie dostarczał Twoje zamówienie. Kurierzy DPD nie akceptują płatności kartami płatniczymi.

  • 10. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

Jeśli chcesz zapłacić w inny sposób poinformuj nas o tym fakcie, abyśmy mogli uzgodnić dogodną formę płatności.

  • 11. Mam problem z dokonaniem wpłaty.

Jeśli podczas składania zamówienia wystąpił problem z wpłatą, zaloguj się ponownie na swoim koncie, wybierz dane zamówienie z listy i użyj przycisku Opłać. W przypadku płatności Przelewy24 będziesz mieć możliwość wyboru innego sposobu płatności (na przykład inny bank lub karta kredytowa zamiast przelewu).

Jeżeli nadal masz problem z płatnością, możesz też dokonać przelewu bezpośrednio na nasz rachunek bankowy w tytule podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w Zakładce KONTAKT.

Na Twoją płatność czekamy maksymalnie 72 godziny od złożenia zamówienia. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. O braku płatności poinformujemy Cię mailem.

  • 12. Mam pytanie dotyczące szczegółów interesującego mnie produktu dostępnego na stronie.

Jeśli interesujący Cię wymiar lub kolor produktu nie jest uwzględniony na stronie, lub brakuje innych informacji skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, podając link do produktu lub jego kod oraz szczegółowe pytanie. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z dostawcą w celu uzyskania informacji i wróci do Ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

  • 13. Interesujący mnie produkt nie jest już dostępny.

Produkty są udostępniane na stronie bezpośrednio przez Projektantów zgodnie z dostępnością produktów w magazynie. Zachęcamy do śledzenia naszej strony i zapisania się do newslettera, być może wybrany przez Ciebie produkt pojawi się w sprzedaży w najbliższej przyszłości.

  • 14. Czy można gdzieś „na żywo” obejrzeć ubrania dostępne na www.haltex.com.pl?

www.haltex.com.pl działa w Internecie, produkty firmy HALTEX możemy zaprezentować na żywo w naszej siedzibie a produkty zamówione innych dostawców nie mamy takich możliwości. Jeśli wahasz się czy złożyć zamówienie pamiętaj, że każdy zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  • 15. Ile mam czasu na zwrot zamówienia i na jaki adres mam odesłać zwracany towar?

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić zwrot, przyślij nam informację mailową o tym fakcie. Po otrzymaniu maila wyślemy Ci instrukcję na temat dalszych kroków.

Towar możesz odesłać również samodzielnie – kurierem lub Pocztą Polską na swój koszt. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany. Pieniądze za produkt zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.

UWAGI: Nie są przyjmowane zwroty przesyłką „za pobraniem”

  • 16. Nie otrzymałem/-am zwrotu środków na konto.

Jeśli mimo dostarczenia przesyłki zwrotnej nie wypłaciliśmy Ci zwrotu, skontaktuj się mailowo biuro@haltex.com.pl z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • 17. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Oczywiście! Masz możliwość dokonania wymiany. Wiąże się to z opłaceniem 14,00 zł za ponowną przesyłkę. Możesz jej dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Konieczne jest podanie numeru konta bankowego – na wypadek gdyby dostawca nie miał możliwości dokonania wymiany na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar.

Towar możesz odesłać również samodzielnie – kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany.

Wymieniony produkt otrzymasz zgodnie z pierwotnym czasem realizacji zamówienia i zostanie dostarczony DPD.

Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.