Regulamin

/Regulamin
Regulamin2018-12-08T12:48:08+00:00

Regulamin

Informacje ogólne

  • Sklep internetowy działający pod adresem haltex.com.pl, prowadzony jest przez firmę Haltex z siedzibą w Warszawie przy ul. Pląsy 12, na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dn. 2 maj 2007 r. nr 176317 dokonanego przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy.Oznaczenie przedsiębiorcy :
    Haltex
    Adres: ul. Plasy 12, 02-828 Warszawa
    Nip: 521-040-33-79
    Regon: 010066037
    Numer konta na wpłatę:
    PKO BP SA o/Warszawa: 45 1020 1169 0000 8802 0012 5658
  • Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, a także w siedzibie firmy:
    Haltex
    ul. Pląsy 12
    02-828 Warszawa
    tel. kom. 604 814 404
    tel. kom. 604 297 154
    godziny otwarcia: 11.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikowania strony internetowej, uaktualniania informacji, zmian cen oraz asortymentu, a także przeprowadzania okresowych promocji na wybrane produkty.

Zamawianie towarów

  • Zamówienia przyjmowane są:
    – bezpośrednio na stronie
    – za pomocą poczty e-mail pod adresem biuro@haltex.com.pl
    – telefonicznie pod numerem tel. +48 604 814 404 lub 604 297 154
    Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu i prośbą o potwierdzenie zamówienia, za pomocą funkcji „odpowiedz”.
  • Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie przez Kupującego prawidłowych danych (imię i nazwisko, dokładny adres, adres e-mail oraz numer telefonu)
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  • Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  • Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź e-mailem.
  • Do każdego sprzedanego towaru wystawiamy Paragon oraz na życzenie klienta fakturę VAT.
  • Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

Realizacja zamówienia

  • Czas realizacji zamówienia Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówienia przez Sprzedającego trwa od 24 godzin do 9 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (przy wybraniu formy płatności \”za pobraniem\”) lub daty otrzymania płatności przez Sprzedającego (przy wybraniu formy płatności poprzez serwis PayU lub przelewem) w zależności od stanu magazynowego. Wysyłka odbywa się w dni robocze za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w przypadku zakupu „towaru na zamówienie”. W takim przypadku termin realizacji zamówienia należy potwierdzić z Działem Sprzedaży. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż uzgodniony lub podany na naszej stronie, skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Składając zamówienie należy pamiętać, że:
    termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
    Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską (jako priorytet) zazwyczaj w ciągu 2-3 dni lub firmą kurierską zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się: – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w ciągu 3 dni roboczych od telefonicznego potwierdzenia zamówienia
    – w przypadku zamówień płatnych przelewem na konto sklepu – w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie sklepu.
  • Kupujący jest zobowiązany do dokonania zapłaty przed wydaniem towarów.
  • Kupujący składając zamówienie płatne z góry, zobowiązuje się opłacić zamówienie w ciągu 7 dni od dnia jego złożenia. Firma Haltex zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia złożonego przez kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 7 dni, od daty jego złożenia.

Dostawa zamówienia

  • Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Zamówienia dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (głównie firma Siodemka.pl) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (jako przesyłka priorytetowa). Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Możliwy jest także odbiór osobisty w salonie po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu 604 814 404. Zamówienia o wartości powyżej 300 zł brutto są wysyłane na koszt firmy Haltex Pocztą Polską (priorytetem), a zamówienia z przedpłatą o wartości powyżej 500 zł brutto wysyłane są firmą kurierską (na koszt firmy Haltex).
  • Koszty przesyłek krajowych:Za pobraniem:
    • Kurier DPD.com – 25,00 pln

    Przedpłata na konto:

    • Kurier DPD.com – 14,00 pln
  • Istnieje możliwość telefonicznego kontaktu z kurierem. Numer telefonu do kuriera można otrzymać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej.
  • Zamówienia zagraniczne są realizowane po uprzednim dokonaniu wpłaty na konto sklepu. Koszty transportu są wyższe niż na terenie Polski, wynoszą około 35 – 55 euro w zależności od kraju przeznaczenia. Koszty transportu pokrywa klient, są one doliczane do wartości zamówienia. W przypadku zamówień realizowanych w obrębie Unii Europejskiej, towary zwolnione są z cła.

Płatności

  • Możliwe są następujące formy zapłaty:
    • Płatność On-line – zostaniesz przeniesiony do serwisu PAYU w celu dokonania płatności.Po wykonaniu akcji wrócisz do naszego sklepu i w zależności od rezultatu płatności otrzymasz informację o opłaconym zamówieniu lub odrzuconym.
    • Za pobraniem – gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru.
    • Przelewem na konto bankowe – po zakupie towaru w naszym sklepie należy dokonać przelewu bankowego na konto sklepu. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana.
    • Przy odbiorze osobistym w salonie możliwa jest tylko płatność gotówką (nie akceptujemy kart płatniczych).

Reklamacje i odstąpienie od umowy

      • Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją producenta.
      • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@haltex.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy – wypełniony formularz należy dołączyć do paczki wraz z paragonem. Bez paragonu reklamacje nie są przyjmowane. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: – imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, – datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, – przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, – wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

    Kupujący może skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego, który jest dostępny w sklepie internetowym.

      • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
        W przypadku niezgodności towaru z umową, bądź też stwierdzenia wady zamówionego towaru, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży pod numerem telefonu: +48 604 814 404 lub elektronicznie pod adresem e-mail biuro@haltex.com.pl.

Odstąpienie od umowy

  • Prawo odstąpienia od umowy – Mają Państwo prawo odstąpić od każdej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o tym przesyłając wiadomość na adres: Haltex, 02-828 Warszawa, ul. Pląsy 12 lub na adres mailowy biuro@haltex.com.pl i jednocześnie informując o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
  • Zakupiony towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że odzież nie była używana jedynie przymierzana i posiada wszystkie metki. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  • Zwrotu płatności dokonamy na podane przez Państwa konto bankowe. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzeczy na adres: Haltex 02-828 Warszawa, ul. Pląsy 12, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
  • Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Prosimy o wypełnienie i podpisanie formularza zwrotu / reklamacji oraz dołączenie do paczki zwrotnej dokumentu Paragon / Faktura – reklamacje nie posiadające w/w dokumentów nie będą rozpatrywane, a przesyłka zostanie odesłana na koszt nadawcy.
  • Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, na wskazane przez Państwa konto.
  • Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest bielizna, która była dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

  • Sklep nie przyjmuje przesyłek i zwrotów „za pobraniem”.

 

Poufność i bezpieczeństwo

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
  • Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy „O ochronie praw konsumenta oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” z dnia 31 marca 2000 r. Dz. U. nr 22 poz. 271.